Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet
tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor
bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor
consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht
nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te
deponeren via het platform van de Europese Unie."